Monday, June 23, 2008

Hello semua...!!

Blog ini dihasilkan untuk mereka yang meminati seni hiasan rumah
Anda boleh membuat hiasan anda sendiri ... mencantikkan rumah anda ... dengan idea dan kehenda anda sendiri ....
Anda boleh membuatnya sendiri ... dengan mencontohi dari pelbagai webpage yang berguna ...
Saya akan berkongsi idea-idea tersebut ... dan juga webpages tersebut ... Anda juga dialu-alukan untuk berkongsi idea anda bersama saya ... Mungkin kita boleh membentuk idea yang lebih menarik ...
Selamat melusuri blog saya ... Insya Allah saya akan membantu anda semua ...
Terima kasih kerana sudi melawati blog saya ...
~ zuraina said ~

2 comments:

adin said...

bila nak mula blogging ni ... ???

lindanye said...

a'kum zu,
amat menarik & kreatif idea zu untuk mencantikkan ruang/sudut ofis.
kotak-kotak yang disusun dengan kemas dijadikan perhiasan amat terselah dengan pemilihan warna pink.
teruskan usaha & kongsikan tips-tips menarik.
thnx for sharing..