Saturday, July 26, 2008

Hiasan Rumah Pula ...

selain dari hiasan di pejabat ... aktiviti kraftangan boleh juga dibuat sebagai hiasan di rumah .... sekarang ini boleh dilihat banyak kedai-kedai hiasan yang mempromosikan scrapbooking ... macam masa sekolah dulu pulak buat scapbook ...
sebenarnya ...
dengan sedikit kreativiti ... kita juga boleh membuat scrapbook yang cantik dan menarik ... sebagaimana yang dihasilkan di kedai-kedai tersebut ...



imej-imej di atas merupakan antara scrapbook yang telah saya hasilkan ... tapi ianya belum 100% siap lagi ... imej-imej di bawah merupakan hasil akhir ...


dengan bingkai yang bersesuaian ... scapbook yang dihasilkan akan lebih menarik untuk dipaparkan sebagai hiasan di rumah ...






jika puan-puan mempunyai masa yang terlebih ... boleh lah dibuat scrapbook untuk hiasan di pejabat pula ... untuk saya .. hanya sempat untuk membuat scrapbook untuk hiasan di rumah sahaja .....




puan-puan boleh menghubungi saya untuk berkongsi idea bagaimana untuk menghasilkan scrapbook yang boleh dikatakan custom made ... dengan idea kita sendiri ...
saya juga memerlukan pendapat dan respond puan-puan mengenai presentation blog saya ini ... mungkin ianya hambar atau membosankan ... saya juga boleh bertukar-tukar idea dengan puan-puan ... mana tahu kita boleh bekerjasama untuk membentuk satu kraftangan yang menarik .... siapa tahu ....
ok ... sampai di sini sahaja buat kali ini ... insya Allah kalau ada hasil kraftangan yang baru ... akan saya kongsikan di sini ... wassalam

No comments: